Träningen igår!

Träning igår igen, mycket folk nere. Bara Nordman och Jeppe borta från laget av dom som brukar spela mycket.
----
Fyspass igår igen, shit vad ont jag har i röven idag. Stå och trampa låtsasvatten 5 ggr 20 sekunder tar på kroppen.
----
Dimmans uppvärmningar kommer ALLTID vara låååååååååånga och jobbiga
----
Bra träning igår
----
Tyvärr tappar vi Rikard, Nordman och Boken till på Lördag, inte bra!
----
Såg ni handbollskanalen igår? Shit vilken tråkig tjej hon verkar vara Malin Jonsson, vem fan är det förresten?
----
Johanna Ahlm berättade varför tjejerna skrattar så mycket under nationalsången, gjorde inte min bild av handbollstjejer bättre kan jag säga.
----
Patrick Ekwall "går in för det", vilket är bra!
----
Lövgren tyckte det var tråkigt, det såg man på honom
----
Axnèrs nya frilla klär honom
----
Vad hände med tjejerna igår förresten? Man tar ut målvakten men slänger inte in en spelare.
----
Våga bli en vinnare Linnea! Titta på Emil Berggren och lär
----
Stocken tyckte det var väntat att tjejerna förlorade, jag håller fan med.
----
Helena Stenqvist försökte övertyga mig om att damlaget INTE fick ledigt igår pga matchen, utan pga Bowling.
----
Jag tror inte på Helena
----
Kan man heja genom tvn?
----
Försöker värva Viktor Wrede till Lidingö, jag gör ett tappert försök och det kommer funka
----
Timmy Sundin är så gott som klar för Lidingö
----
Bli vän med Timmy Sundin på Facebook och kolla på hans egengjorde filmer, fy satan så roliga!
----
Leif Wirdfors tal på Patrik Holmströms 40 års kalas går tydligen till historien som det bästa, enligt Rikard Engmark låg folk dubbelvikta av skratt
----
Vart var Tommy igår?
----
Får vi med oss en klack på Lördag?
----
Vi klarar detta! Inga problem!
----
Snart lanseras min,Petter Strömbergs och Viktor Wredes nya handbollsajt, kommer bli grymt!
----
"Vinner Eskil mot Skånela i helgen vinner dom serien"-Citat Andreas Stockenberg
----
Jag vågar påstå att Per Lindström hoppar högst i serien
----
Jag vågar påstå att Micke Lind är tvåa
----
Snart klar med min "Årets" lista




Hörs sen!


//Sonny

Kommentarer
Postat av: Undrande

Vem är Patrik Holmsten ?

2010-12-15 @ 13:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0