Kartläggning spelare 2, 9 M Daniel Gustavsson!



Daniel Gustavsson är en av dom starkaste spelarna i Div 1, han har krigat sig igenom en axelskada och kommit tillbaka starkare och kanske bättre än någonsin? Har rutin från spel i Allsvenskan och Elitserien med Tumba. Kämpar alltid hela matcherna och ger aldrig upp! En spelare som vi måste ha koll på inför matchen på Söndag.



Genombrott: 9 av 10

Försvarsspel: 9 av 10

Psyke: 9 av 10

Styrka: 9 av 10

Snygghetsfaktor: 6 av 10


Ord om Daniel G

"Han är den starkaste spelaren jag har mött"

"Det gör ont att möta Daniel"

"Han har inte så bra teknik men med den styrkan behövs det inte"

"Håller i försvar i Elitserien"


Jag är övertygad om att det går att stoppa Danne G. Även fast han är väldigt duktig finns det knep. Danne G vill inget hellre än att vinna mot oss och med den vinnarskallen får vi se upp!


Väl mött på Söndag Danne!



//Sonny

Kommentarer
Postat av: Daniel G

Grabbarna på träningen sa att du skrivit om mig. Trodde det var något negativt men när jag går in och läser så är det riktigt snälla saker. Allt stämmer bra och en 6 i snygghet är över medel. (riktigt nöjd med tanke på min snok)

Brevid mackan så ser ju alla ut som Viktoria Svensson.



Fortsätt blogga så har du en läsare till.



Ses på söndag! Heja.

2010-12-01 @ 21:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0