Hjälp mig någon? Så vi kan blogga mer!

Bloggare - Lidingö Handbollsbloggen

Om Bloggen

Lidingöhandbollbloggen tillhandahåller blogginlägg och är en helhetsleverantör inom vardaglig läsning, enormt trevliga skratt och omgångstips. Lidingöbloggen är en personlig partner för privatpersoner och föreningar i behov av en komplett, trygg och effektiv blogg. Bloggens lösningar är specifikt anpassade för små och medelstora föreningar och privatpersoner.Tillsammans utgör bloggen ett komplett erbjudande. Bloggen har idag mellan 1000 och 2000 läsare per dag

Tjänsten

Tycker du om bloggande och motiveras av möjligheten att påverka handbollsverige? Du blir en viktig byggsten i en ny nisch som ska bearbeta våra existerande läsare och det ges givetvis möjligheten att utveckla dina läs och skrivkunskaper i en driven blogg. Du kommer att blogga så ofta du vill men minst 2 inlägg per dag.

Hos mig på Lidingöbloggen vet jag att personlig utveckling är otroligt viktigt för att en person ska trivas som bloggare och uppnå goda resultat. Därför har jag tagit fram en modell som kommer att göra dig till den bästa!

Jag ställer höga krav på min bloggkamrat! Jag förväntar mig att du ska vara driven, ansvarstagande, tävlingsinriktad, ha en hög aktivitetsnivå och anta nya utmaningar med ett leende på läpparna. Du får inte vara rädd för att gå den extra milen för att nå dina mål!

Kontakt med andra människor är vad bloggande handlar om.. För att bli en bra bloggare är det ett måste att du är en utåtriktad person och har en god förmåga att uttrycka dig väl verbalt. Du måste kunna ta eget ansvar samt bidra till bloggens utveckling genom högt engagemang och gott samarbete. Känner du att detta beskriver dig och att du lockas av de möjligheter som vi erbjuder på Lidingöbloggen? Då är det här jobbet något för dig!

Placeringsort: Vart du vill

Välkommen med din ansökan till [email protected] Märk ansökan ”Bloggare lidingöbloggen”. Vid frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta mig.

Jag arbetar med löpande urval men vi vill ha din ansökan senast 10/12 2010.

Arbetstid: Heltid, dagtid
Lön: Enligt överenskommelse
Maila ditt CV till: [email protected]


Kommentarer
Postat av: Undran

Får man betalt ?

2010-12-10 @ 07:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0