Godmorgon!

Jag har börjat läsa Alexander Schulmans nya blogg på aftonbladet, fan va jag älskar den. Det är ingen handbollsblogg men den är fruktansvärt läsvärd, beundrandsvärd och galant. Jag önskar att jag hade haft en lika intressant blogg, Alex underhåller ca miljonen läsare varje dag. Ganska mycket va?


Igår hade vi första träningen för veckan, jag hade skrivit ner ett antal punkter. Vi klarade inte av alla punkter, rolig träning var det men vi var inte mycket folk. Vart är alla?


Ikväll är det träning igen och jag hoppas folk dyker upp, det är viktigt nu när vi ligger där vi ligger. Annars blir det Div 2 nästa år.

----
Damerna ska inte träna idag, Kaj och Putte låter tjejerna heja fram landslagstjejerna istället. Rätt slappt att ställa in träningen för att heja fram damerna mot Frankrike. Jag är beredd att sätta hela min månadslön på en minst 7 bollarsvinst, alltså helt ointressant match
----
Vi körde täckaskott-träning igår, jag lyckades täcka 17 av 20 skott. Är det godkänt?
----
Såg ni Sävehof-Kristianstad igår? Sävehof är bra och vinner komfortabelt utan Jacobsson,Apel och Berggren. Blir promenad till guldet i år med GUIF som motståndare i finalen.
----
Vart bloggar Axnèr nu?
----
Djurgården ska värva nytt inför omstarten i Allsvenskan, ryktas om en norrman?
----
Ricoh vinner mor Tyrold igår, Petter Holmberg hängde 7 och var punktad. Han är frisk i tummen iaf, det bådar inte gått inför Lördagens drabbning.
----
Någon som läser Flinks blogg? Jag tycker vartannat inlägg är ointressant och har slutat läsa
----
Har fått in 6 seriösa ansökningar om att få blogga med mig, jag är ledsen. Inlägget var ett skämt och INGEN kommer få blogga med mig på MIN blogg. Tyvärr!
----
Grattis i efterskott till Patrik Homström som fyllde 40 år i helgen. Tydligen en storfest i Gamla Stan med besökare i form av Johan Apel,Leif Wirdfors och Per Apelgren.
----
Idag blir det lunch med min gamla trotjänare och lidingölagkamrat Rikard Engmark. Blir garanterat Tacostallrik, det vill Rikard alltid äta.
----
Emil Berggren vill gärna att ni går in och röstar på hans flickvän Jamina Roberts till "din favorit" i damlandslaget
www.sportbladet.se
----
Ska göra en intervju med Lidingötidningen, dom har fått nys om min blogg!
----
Vi äldre i Lidingö är kassa på fotboll, sen hade jag dessutom ont i magen igår och då gick det som det gick, tror matchen slutade 7-3 eller något i ungas favör.




Hörs sen!


//Sonny

Kommentarer
Postat av: Leif GW

Norrmannen är möjligtvis inte en 87a som börjar på T?

2010-12-14 @ 14:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0