En ombytt grek i sina minsta shorts

Hej och godmorgon!




Bjuckar på ett inlägg om gårdagens träning. En träning där vi återigen var kort med folk, vart är alla?????


Är rätt besviken på folk som inte dyker ner, men sånt händer väl i alla lag i Div 1? Jag själv valde att börja träningen med stationsträning nere i vårt lilla gym. Ställde upp en frivändningsstation och en bicepsstation, började med att köra 8ggr frivändning innan jag sprang 5 varv runt hallen. När jag hade sprungit dom 5 varven stannade jag på bicepsstationen och körde 20 ggr, sen sprang jag igen. Så höll jag på tills pulsen var uppe i 180 och Ernst kom ner och sa att träningen hade börjat. Fan att man aldrig kan lära sig träningstiderna. Uppe i hallen satt resten av gänget i målgården, där luftades återigen tankar kring laget och matchen senast.

Vad kan vi göra annorlunda?
Vet alla vad dom gör på planen?
Vet alla varför man spelar?
Vill alla vinna?

Osv. osv....

Vi kom fram till bra saker igen, hoppas det kan hjälpa oss redan till Söndagens match mot Silwing hemma i Hersbyhallen. Lär bli bra tryck där om det blir mkt folk. Hoppas på trevlig stämning.



---
En annan rolig sak från gårdagen var att Dimman var ombytt. Han körde i små AIK shorts och en röd Lidingö tröja. Dimman var het, han är alltid het när han spelar och jag är övertygad om att vi skulle ha nytta av honom som indian i ett 5-1 försvar. Han är ettrig och ivrig. Anders utmanade Dimman i kantskott för att se vilka gamla takter som fortfarande satt i och där kan man ju diskutera för och nackdelar med en ombytt Dimman i anfall.

---

Vi håller dessutom på att nöta in 3-2-1 försvar, vi nöter och nöter. Vi diskuterar och diskuterar. Många röster hur man ska spela 3-2-1. Jag säger ingenting, jag vet att jag har rätt. För det är Leffe Wirdfors som har lärt mig..Dimman ska ta ner en film från en av Cliffs matcher, då jävlar ska vi få se hur man spelar 3-2-1.

---

Så jävla illa att David Nordman ska åka över till USA på Söndag, vem ska göra målen? Alla frågar sig samma sak. Jag tror att Hagman gör målen på Söndag. Vad tror ni?

---

Kommer Markus Berg vara med på Söndag? Känns som ett fusk. Vestis!!!! Är det inte roligare om han inte är med?

---

Andreas Stockenberg toksågade Kristianstad i tidningen efter matchen Kristianstad-Alingsås, jävligt roligt!

---

Vilka i helvete vinner serien? Jag tror stenhårt på Eskil fortfarande, Irsta blir vårens fall. Dom är för dåliga helt enkelt!

---

Hur många domarpar är yngre än 26? Och vilka domare i DIV 1 har spelat på högre nivå än Div 2?

---

Varför är Andreas Asp avstängd?

---

Hur funkar reglerna för Täby efter Jul? Får dom flytta ner spelare under VM som dom vill?

---

Vilka vinner VM? Jag tror på Frankrike med Island som outsider. Sverige slutar 9a.

---

 

 

Hörs sen!!!

 

//Sonny


Kommentarer
Postat av: Info om Asp

Han är avstängd för att han sade några icke bra ord till domarna som dömde Silwing-Nyköping efter matchen. Det var domarna som anmälde ärendet till SHF.

2010-12-07 @ 13:31:29
Postat av: 3-2-1

Det gäller att Ni är fanimej så snabba i sidled och att Centerhalven är en tuff jävel som kan smälla på samt att han är talför och tvåan förstår att säkra så den inte blir nån jävla lucköppning med massa tomtar poppar opp på linjen !



Jävligt viktigt att välja när man skall vara ett defensiv 3-2-1 innanför prickat och vart zonerna går, Och när man skall spela högt försvar !



Lucka till !



2010-12-07 @ 16:08:13
Postat av: IvH

asp är avstängd för att ovan sagda domare på egen hand fabricerade en hel konversation

2010-12-07 @ 16:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0