Div 1 Norra i alfabetisk ordning

Andreas Stockenberg
Den största "tyckatillkillen" i Sverige, kan allt om alla lag och hjälper till med kartläggning åt mig och säkerligen även Eskil. Kan allt om alla spelare och är ruggigt intresserad av Div 1 Norra. Tror att Eskil vinner serien och att vi åker ur.
Andreas Asp
Största profilen och stjärnan i Div 1 Norra. Har inga problem med att säga till domare vad han tycker, tar det röda om det behövs och stor alltid upp för sitt lag. Vinner skytteligan enkelt!

Bortalagsbollar
Irsta var sämst på detta, men alla lag är dåliga. Att man som ledare i Irsta rensar ut bollarna till bortalaget är bara pinsamt. Har någon annan tänkt på detta? Vi fick värma upp med lite dambollar, lite utpumpade nerklistrade bollar och stenhårda bowlingbollar. Nää, detta är inte bra, men vänta?? Möter vi inte Irsta hemma snart! HAHA!
Bloggarna
Jag och Treiner/Söderberg fick plats på topp 3 på AOH`s lista över Sveriges bästa bloggar. TACK FÖR KAFFET!

Citat
"Ni vinner inte över Eskil, för då måste ni göra 45 mål, för Eskil gör 46 mot Er". TACK STOCKEN!

Domarna
Håller fuktansvärt låg klass i år, inte många matcher man är nöjd med deras insatser efter matcherna. Varför ska domare tro att dom är viktigare än oss spelare? Det är fan så man saknar Horvath! NÄÄÄÄÄÄ!!!Så allvarligt är det kanske inte!
Dag Lundin
Har en svår uppgift att tampas med, har ett lag för toppen och en publikskara som väntar sig vinst efter vinst. Tror att "Dagge" ibland känner enorm press, men du kanske tycker det är roligt? 

Elektriciteten
Fick matchen mellan Tyrold och Ricoh inställd, Stockholmshandbollen i ett nötskal

FAAAAN!!!!!!!!
Vi har alltså 1 poäng hittils i år, det är FAAAAAN inte ok alltså!
Fusk
Täby HBK, varför gör ni på detta viset? Det hjälper ju ändå inte!!!!!

Gröngölingar
Eskil och Irsta, två topplag i gröna tröjor.

Helgmatcher
Fredagar i Eskiltuna,Nyköping och Märsta är ingen höjdare, lägg matcherna på Lördagar. Drar garanterat mer folk och det blir svårare att skylla förluster på sena kvällar.
Högdalshallen
Jaaa ni, vad tycker vi om denna hall? Jag har bestämt mig, jag gillar inte!

Ingen aning
Folk frågar mig varför vi inte har vunnit fler matcher, varför vi endast har en poäng. Jag kan inte sätta fingret på det. Vad tror ni?

Jakten har börjat
Eskil leder, men lagen strax där under ger sig inte. Jakten på första platsen har precis börjat. Vilka hänger på?

Knallen i Kungliga
Djurgården skulle spela, Ricoh betalade kalaset och vann över Irsta. Gick säkert back X antal kronor men vad gör det för Sveriges rikaste förening.

Leif Wirdfors
Bara jag som saknar Leif Wirdfors i herrhandbollen? Kommer han tillbaka?

Mycket folk på läktaren
Märsta,Eskilstuna,Lidingö och Nyköping. Tack för att ni gör detta ännu roligare! Publik på matcherna gör det roligt att träna sena kvällar.
Martin Boqvist
Kommentarer överflödiga. Coolt att spela mot honom, för att inte tala om Västeråsarna som får spela MED honom.

Nära skjuter ingen hare
Har vi fått känna på, säkert andra också. Men mot Tyrold var vi nära! Riktigt nära!

Orka sista 10
Samma här, vi har förlorat 4-5 matcher sista 10. Kondition eller orutin? Vad tror ni?

Pucko
Han i sekretariatet i Västerås innan matchen mot Irsta. Jag fick inte ens känna på bollen. Han fick höra att han levde.

Quinones
Han är topp 5 spelare i denna serie, har haft lekstuga vissa matcher och jag kan inte säga annat än att Patte levererar fortfarande och är en stoooor del i Ricohs framfart


Ricoh HK
Vem trodde att Ricoh skulle ha mer än 1 poäng efter halva serien? Jag är otroligt imponerad!
Roger Järeholm
Lika stor del som Patte har i Ricohs framgång, jag vill spela med Roger igen!

Sonny Östermark
KUNG!

Treiner och Söderbergs nyköpingsblogg
Jag är erat största fan, älskar er blogg och håller med om att platsen ska vara er. Fortsätt skriva som ni gör!

Underverk
Vi ska klara av detta! Om det är ett underverk vet jag inte. Jag tycker vi är bättre än tabellen visar.

Vintermatcher
Finns det någon hall där det inte är kallt? Fy satan vad kallt det var igår i Hersbyhallen. Satan vad kallt det var i Högdalshallen!

Skiter i resten av bokstäverna!


//Sonny



Kommentarer
Postat av: Mia

Dålig kondition. Allt för få tränar mycket. Det är ju lätt att skylla på ett och annat. Tex att hamstern fyller år eller nåt liknande. Nä, ta och skärp upp er träningsnärvaro så kan det inträffa ett under..

2010-12-13 @ 12:33:49
Postat av: Matematik

Även om ni gör 45 så vinner ju eskil om de gör 46..:-)

2010-12-13 @ 13:04:05
Postat av: KONDIS

Det har väl inte Sonkan haft sen han kon in i puberteten för jävligt länge sedan hahahahaha

2010-12-13 @ 13:56:02
Postat av: Grupp8

Leffe Wirdfors tunar ned med lite Damhandboll istället för att sitta i parken och mata duvorna med dom andra pensionärerna,hoppas han passar på att hjälpa Skurus A-pojkar spela handboll för det behöver gossarna i den klubben, där dom hunsas runt av damintresset.

2010-12-13 @ 13:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0