Chockad över kartläggning?

Hej och godmorgon!


Hoppas allt står bra till med er i stugorna. Själv är man väldigt trött efter morgondagens löppass i snön. Danne G blev positivt överraskad över mina kartläggningssiffror, allt stämmer Daniel. Siffrorna är ärliga och korrekta, men för det säger jag inte att du gör 10 mål mot oss. Det ska vi allt se till!


Vi har tyvärr haft väldigt dåliga träningar denna veckan hittils. Dåliga säger jag för att vi inte har varit något folk nere pga sjukdomar och pluggande. Synd säger jag! Bra säger garanterat "Vestis". Hoppas Timmy Sundin hinner bli klar för spel innan Lördag, hade varit grymt med ett schysst nyförvärv att presentera i Högdalshallen. Något roligt iaf?


Ikväll är det träning igen och jag ser fram emot den. Kanske blir det tvåmål? Kanske kan vi ha 2 målvakter nere?


Har ägnat veckan åt att titta på vår match mot Tyrold, det är riktigt underskattat att titta på sitt lag in ACTION, man ser precis vad vi gör för fel och precis vad vi gör rätt och bra. Tyvärr ser man att det är mitt och Christers fel att Engeström får kvittera sista skottet. HELVETE!


Men men....Det kommer en returmatch och kan vi lösa Tyrolds övergångspel är det inga konstigheter som Baren Håkan säger.



---
Rimbo åker på stordäng mot Warta, jojo? Jag tycker Rimbo ska vinna den matchen
---
Tumba går som tåget, Rasmus Johansson går som Loket
---
Match i HERSBYHALLEN NÄSTA HELG? Whattafuck!?!?!??!
---
Jag använder min nya LSK halsduk, den är mycket fin!
---
Fick nya overaller i Tisdags, eller jag fick 2 st. Nu har min kära sambo en fans overall i mjukis
---


Kartläggning spelare 3 kommer under dagen!


Olle Hanserius himself!


Ha det så länge


//Sonny

Kommentarer
Postat av: Mostaffa

Timmy knappast klar till helgen DIF ,brukar ta en månad minst på sig att krita på övergångshandlingarna om du inte vill åka ut till din vän ordförande i DIF på Tyresö och få underskriften på dörr så att säga...

2010-12-02 @ 11:23:15
Postat av: TOMTEN

"tipp - tapp ingen TIMMY trippar lätt på tårna...denna helg heller "

2010-12-03 @ 15:38:46
Postat av: NÖRD

VARFÖR HAR RESULTATET FRÅN 4/12 MOT SILWING DRÖJT SÅ INNIHELVBETTE , DET ÄR JU NATIONELL SERIE NI SPELAR I !!!!!!

2010-12-05 @ 13:00:24
Postat av: CT

hur måmga mål från Timmy Sundin ?

2010-12-05 @ 16:49:33
Postat av: >>>>

Ut med refferatet Vi fans hungrar, det gick åt skogen men det var med flaggan i topp !

2010-12-05 @ 20:42:43
Postat av: Sten Sax på C

Är du alltid trött innan dan innan du kör ett löppass?

2010-12-05 @ 21:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0